آیا مرحله بیماری کلیوی 3 با FSGS قابل درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا مرحله بیماری کلیوی 3 با FSGS قابل درمان

آیا مرحله 3 بیماری کلیه با FSGS قابل درمان؟ مشخص شده است که FSGS سخت به درمان است، بیمار که به خوبی به مواد مخدر استروئید پاسخ نمی در معرض خطر بالا در گرفتن نارسایی کلیه هستند، تا مردم تعجب اگر این بیماری قابل درمان است، به خصوص کسانی که در مرحله 3، به دلیل آنها رنج می برند علایم بیش از.

در واقع، زمانی که FSGS توسعه به مرحله 3، عملکرد کلیه از 60 درصد کاهش می دهد. اگر کنترل نشده به طور موثر، FSGS در مرحله 3 ممکن است به مرحله 4 پیشرفت، حتی پایان مرحله بیماری کلیوی، که همچنین به عنوان شناخته شده به تدریج ارومیه. بنابراین، کنترل این مرحله بسیار مهم است، آن است که به طور مستقیم مرتبط با پیش آگهی.

از طریق آزمون ایمونوفلورسانس، C3، IgM و یا C1q معمولا در زخم کلیه و یا منطقه اسکلروز یافت. در برخی موارد، IgM و C3 و یا به ندرت IgG و IgA ممکن است در منطقه مزانژال یافت. از این نقطه، FSGS، یک پیوند نزدیک با اختلال سیستم ایمنی. بنابراین، اگر می خواهید برای بیماران معکوس آسیب کلیوی خود، درمان های است که می تواند کمک به حذف این کمپلکسهای ایمنی و بازسازی ساختار کلیه و سیستم ایمنی بدن را در تقاضا است.

تا به حال، هیچ درمان اختصاصی می تواند مرحله 3 FSGS به حالت عادی باز می کند. است که می گویند، FSGS در مرحله 3 می تواند به طور کامل نمی تواند معکوس شود، اما به این معنی نیست که این بیماری نمی تواند کنترل شود. در حال حاضر، برخی از درمان هنوز در دسترس است برای معکوس کردن آسیب کلیوی بیماران هستند و بیماران درست مانند مردم عادی زندگی می کنند و سلول های بنیادی یکی از آنها است.

در مقایسه با داروهای معمولی و درمان، سلول های بنیادی دارای دو اثر درمانی برجسته. یکی این است که حذف کمپلکسهای ایمنی بارها و بارها برای رسیدن به یک محیط داخلی تمیز، و از سوی دیگر است که به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده به منظور بازگرداندن ساختار کلیه است. علاوه بر این، سلول های بنیادی می تواند همچنین کمپلکسهای ایمنی از واریز در کلیه مناطق دوباره جلوگیری کند. این بدان معناست که این درمان می تواند مرحله 3 FSGS کنترل و جلوگیری از عود.

اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان مرحله 3 بیماری کلیه با FSGS، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان FSGS، FSGS، مرحله بیماری کلیوی 3 با FSGS، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: